PPC reklamy budou stále nejvýkonnější kanál marketingu i v roce 2018 | StudioArt ~ Internetové studio Praha

PPC reklamy budou stále nejvýkonnější kanál marketingu i v roce 2018

Kategorie: Blog, Marketing

Z vlastní zkušenosti se nám poměrně opakuje totožný scénář - přijde klient s požadavkem na vytvoření e-shopu či webu. Po vytvoření a spuštění ovšem objednávky a vyplněné formuláře nechodí. Proto hledáme tu nejlepší cestu, abychom přivedli co nejvíce relevantních uživatelů a jako nejčastějším kanálem je právě PPC reklama. Navíc společně s propojením různých analytických nástrojů dokážeme vše změřit a výsledky v budoucnu spolehlivě vyhodnotit.

 

PPC reklama

Z naší zkušenosti je PPC reklama jedna z nejefektivnějších marketingových kanálů. Klademe na ni důraz, protože má největší podíl na tržbách našich klientů. Zároveň je dobře měřitelná a víte opravdu, za co platíte. V České republice patří mezi nejpoužívanější nástroje Google Adwords, Sklik – Seznam, Facebook Ads, či Heureka nebo Zboží.cz

 

„Víte, co za své peníze dostanete“

 

 

Jak funguje PPC reklama?

 

PPC je zkratka pay-per-click a znamená cena za proklik. PPC reklama je zobrazována na základě vybraných klíčových slov, které zákazník nebo uživatel zadá do vyhledávače. PPC reklamu dokážeme zacílit na jednotlivá klíčová slova a systém reaguje pouze na tyto vyhledávaná slova, na která chceme, aby se zobrazovala. Objevuje se tak ve správný okamžik na správném místě a zobrazuje přesně to, co vaši budoucí zákazníci hledají. Efektivita PPC reklam je v možnosti přesného zacílení. Reklamy můžeme cílit podle jazyka, pohlaví, věku, témat či geografie (státy, kraje, města).

 

Co PPC reklama umí?

 

  • Přesné cílení na uživatele
  • Zvýšit prodejnost e-shopu
  • Přivést relevantní návštěvnost
  • Denní útratu máte pod kontrolou
  • Posílit brand (značku)

Výhody PPC reklamy?

 

  • Cílená a měřitelná
  • Vysoká návratnost investic
  • Rychlé spuštění, úprava i ukončení kampaně
  • Nižší náklady na získání zákazníka, platíte pouze za kliknutí
  • Kampaně můžete průběžně upravovat a zlepšovat jejich výkon

 

 

Je jasné, že ceny za prokliky nižší už nebudou a proto pokud plánujete vstupovat na online trh, je určitě dobré zahrnout do svého marketingového plánu hlavně PPC reklamu.

 

Komentáře